Targi handlowe i konferencja 2022
W dniach 07-08 października odbyła się kolejna edycja targów handlowych organizowanych przez spółkę Polskie Sklepy Franczyzowe. W malowniczych, podkrakowskich Racławicach spotkali się Zarząd Spółki, Właściciele i pracownicy sklepów sieci Avita oraz dostawcy i producenci, którzy przygotowali kilkadziesiąt stoisk wystawienniczych, na których mogliśmy znaleźć zarówno tegoroczne hity rynku FMCG jak i nowości produktowe, które pojawiły się w ostatnim okresie.
Podczas tych dwudniowych targów, oprócz przeprowadzenia udanej części integracyjnej Zarząd Spółki podsumował ostatni okres działalności naszej organizacji, która odnotowała w tym roku wiele sukcesów pomimo niesprzyjających warunków ekonomicznych i dynamicznie zmieniających się uwarunkowań handlowych.
W części sprawozdawczo - szkoleniowej omawiano z właścicielami sklepów realizowane dotąd działania marketingowe, przedstawiono nowe propozycje wzmocnienia tychże działań oraz zainicjowano nową koncepcję wizerunkową sieci AVITA, nad którą trwają obecnie prace projektowe.
Ważnym punktem wystąpień były oczywiście także kwestie stricte handlowe. Podsumowano warunki i zasady relacji biznesowych pomiędzy kontrahentami obsługującymi naszą sieć a sklepami Avita, a także krótko przedstawiono nowych dostawców, którzy nawiązali współpracę z siecią Avita w ostatnim kwartale bieżącego roku.
Warto odnotować, że Zarząd Spółki w części prezentacyjnej zrelacjonował także sposób realizowania dalszej strategii rozwoju całej Grupy Kapitałowej DELKO. Strategii, która ma przynieść zakładane cele i efekty, która ma pomóc wszystkim podmiotom zrzeszonym w naszej grupie sprostać wyzwaniom jakie stawia przed nami obecna i przyszła sytuacja gospodarza kraju.